poniedziałek, 7 października 2013

12. Ciastka z otrębami i m&m's

"Zrobię coś zdrowego" pomyślałam. Więc namieszałam ciasta, spróbowałam i... dosypałam do niego m&m'sów. Tak skończyło się moje zdrowe odżywianie :-)

Składniki: 

  • 100 g masła
  • 0,5 szklanki cukru trzcinowego
  • 1/4 szklanki miodu
  • 1 jajko
  • 1 1/3 szklanki mąki pszennej
  • 1/3 łyżeczki sody oczyszczonej
  • 0.5 łyżeczki soli
  • około 200g M&m'sów
  • 30g otrębów owsianych



Wykonanie:

Masło utrzeć z cukrem białym i trzcinowym. Dalej ucierając dodać jajka, następnie składniki suche. Na samym końcu m&m's i wymieszać łyżką.
Z powstałej mocno klejącej masy formułować kulki, układać na blaszce, spłaszczać. 
Zostawiać miedzy nimi odstępy, bo dosyć mocno się rozleją.

Piec w temperaturze 180ºC przez około 10-12 minut. Przed zdjęciem z blachy odczekać, żeby ciastka zrobiły się twardsze, gdyż po wyjęciu z piekarnika sa bardzo miękkie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz